Ik hou van Merken.

INSPIRATIE VOOR MERKLIEFHEBBERS

Arjan Kapteijns

Cases

Iedereen een huis, dat voelt als thuis.

Een eigen huis. Een plek onder de zon.
Een plek om te lachen, te feesten en te huilen.
Een plek om te dromen, te hopen en om lief te hebben.
Een plek om kinderen te krijgen, om op te groeien en om oud te worden.
Een plek met herinneringen.
Een huis om je thuis te voelen.

Dat is de purpose van HAVE A NICE HOME. Het merk dat ik een aantal jaren geleden voor een bevriende makelaar ontwikkelde.

De meeste makelaarsmerken hebben nauwelijks emotionele toegevoegde waarde. Hun merknaam is meestal functioneel omschrijvend zoals ‘Jansen Makelaardij’ of ‘De Gooische Makelaar’. En ook hun dienstverlening is vaak erg rationeel. En dat terwijl het kopen en verkopen van een (t)huis tot een van de belangrijkste emotionele beslissingen in iemands leven behoort.

HAVE A NICE HOME streeft er daarom naar om deze emotionele gebeurtenis op alle fronten goed te laten voelen. Daarmee heeft het merk de afgelopen jaren, ondanks de start midden in de crisis, een gezonde positie in de Gooische makelaarsmarkt weten op te bouwen.

Logo/huisstijl ontwerp: Sander Mans

Connect with Arjan Kapteijns

  • Linkedin
  • Twitter
  • Mail

Latest Tweet


Gerelateerde artikelen