Ik hou van Merken.

INSPIRATIE VOOR MERKLIEFHEBBERS

Arjan Kapteijns

Cases

AK verzorgt Lovemarks Academy voor TIAS Master of Marketing opleiding.

De Lovemarks Academy is een Co-Creatie workshop geïnspireerd op de Lovemarks filosofie. Multidisciplinaire teams werken samen aan een merkstrategie voor een real life case op basis van de denkwijze en werkwijze van Saatchi & Saatchi. Normaal organiseren we Lovemarks Academies voor en met klanten en medewerkers. Maar dit jaar heb ik ook een speciale Lovemarks Academy verzorgd als onderdeel van het Executive Master of Marketing programma van Tias School voor Business & Society (toen nog TiasNimbas Business School). Als Alumnus van jaargang 8 van deze opleiding werd ik erg blij van het enthousiasme en niveau van de deelnemers (allemaal marketeers van verschillende merken) en natuurlijk ook van hun onderstaande positieve reacties in de evaluatie en de gemiddelde waarderingsscore van 4,9 op een vijfpunt schaal.

Executive Master of Marketing
Leergang 24
MODULE1: marketing experience Saatchi & Saatchi

Een cadeautje!
Smaakt naar meer!
Goede info vooraf
Super!
Content fantastisch en relevant. Locatie en faciliteiten zeer good. Voorbereiding: boek helpt enorm!
Super!
Top dag!
Actief proces
Lovemarks is een ontzettend sterk verbinding; om je merk mee te funderen. Aansluiting met modulestof = zeker in deze module.
Praktijk
proces – structuur – take-away – interactie – vibe – food
Ervaring leert sterk. Discipline vd creativiteit ervaren.
Zelf doen / Creatief.
Praktijk van een expert….
Concept. Creatief.
Verfrissend / Actueel / Toepasbaar
Zelf aan de slag in groepsverband. Sterke onderlinge interactie -> van elkaar leren.
Actief, inspierend, duidelijk toepasbaar

Connect with Arjan Kapteijns

  • Linkedin
  • Twitter
  • Mail

Latest Tweet


Gerelateerde artikelen