Ik hou van Merken.

INSPIRATIE VOOR MERKLIEFHEBBERS

Arjan Kapteijns

Cases

Nieuwe merkcampagne Randstad.

Randstad Nederland heeft een nieuwe merkcampagne ontwikkeld samen met Saatchi & Saatchi | Leo Burnett

‘Worden Wie Je Bent’ is het thema van de nieuwe Randstad campagne.

Met ‘Worden Wie Je Bent’ vertelt Randstad een inspirerend verhaal over talent, het benutten van potentieel en het waarmaken van dromen en ambities.

‘Worden Wie Je Bent’ is meer dan een campagne. Het staat voor het geloof van Randstad dat talent in ieder van ons zit. En dat talent ons maakt tot wie we zijn.

Randstad helpt mensen hun talenten te ontdekken en dromen te realiseren en gaat daarmee terug naar haar oorsprong. Door mensen aan de juiste baan te helpen of door ze net dat ene zetje in de rug te geven. Zodat ze kunnen worden wie ze zijn.

Behalve tv zet Randstad ook radio, out of home en online films in.

Opdrachtgever: Randstad Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Janine Bos, Wim Vos, Merel Gorter, Ilse de Cloe
Bureau: Publicis en Saatchi & Saatchi | Leo Burnett
Strategie: Arjan Kapteijns, Geert-Jan Baltus
Creatie: Sander Bergmeijer, Sander Jacobs
Account: Angelique de Hont, Sanja Simsic

Connect with Arjan Kapteijns

  • Linkedin
  • Twitter
  • Mail

Latest Tweet


Gerelateerde artikelen