Antwoord van de overheid. Te mooi en te makkelijk om waar te zijn.
In 2007 stelde de overheid zichzelf als uitdaging om vóór 2015 één ingang voor alle vragen aan de overheid te creëren. Zodat burgers en bedrijven voortaan altijd in één keer bij het juiste loket zouden zijn. Sneller geholpen zouden zijn. En direct een juist antwoord op hun vragen zouden kunnen krijgen.
Daarvoor is destijds het merk Antwoord© ontwikkeld. Antwoord© was de naam van een professioneel klant contactcenter dat op termijn dé centrale ingang zou worden voor nagenoeg alle vragen aan de overheid. Een merkconcept met een heldere en simpele maar oh zo ambitieuze belofte. Zo werd Antwoord© in 2007 gelanceerd:
Zie hier waar de link Antwoord.nl je anno 2013 brengt. Zoals een vooruitziende consument in 2007 al zei: “het lijkt wel te mooi en te makkelijk om waar te zijn”.
Gelukkig zijn Antwoord voor bedrijven en ConsuWijzer er nog. En we hebben nog iets meer dan een jaar voordat het 2015 is..