Ik hou van Merken.

INSPIRATIE VOOR MERKLIEFHEBBERS

Arjan Kapteijns

Cases

Voor iedereen een voordeel.

Marktplaats is zo’n mooi Nederlands merk dat zich denk ik met recht een Lovemark mag noemen. Het afgelopen jaar ontwikkelden we voor Marktplaats het Organiserend Idee: ‘Voor iedereen een voordeel’. Want Marktplaats is voor iedereen van iedereen.  Of je nou iets wil kopen. Of iets wil verkopen. Gebruikte spullen of nieuwe. Een auto of een hometrainer.  Of je een klusjesman zoekt. Of een klusjesman bent.  Of je een privé persoon bent of een handelaar. Of je jong bent of oud. Arm of rijk. Marktplaats wil iedereen een voordeel bieden.

Zo hebben we bijvoorbeeld allemaal spullen in huis waar we niets meer mee doen. En dat is zonde want die spullen zijn geld waard. Om bij de Nederlander het besef te vergroten dat er in ieder huis nog wel ergens iets ligt stof te vangen waarvoor je van de opbrengst weer iets nieuws kan kopen, maakten we deze tv-commercial.

Bureau: Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland

 

Connect with Arjan Kapteijns

  • Linkedin
  • Twitter
  • Mail

Latest Tweet


Gerelateerde artikelen